عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه بسته بندی صنایع غذایی

چه چیزی بر قیمت یک دستگاه بسته بندی مواد غذایی تأثیر می گذارد؟

چه چیز بر قیمت یک دستگاه بسته بندی مواد غذایی تأثیر می گذارد؟ هنگامی که به دنبال قیمت گذاری یک دستگاه بسته بندی مواد غذایی هستید، ممکن است شوک برچسب را تجربه کنید. هنگام در نظر گرفتن قیمت دستگاه های بسته بندی باید چند مورد را در نظر بگیرید. در اینجا مواردی وجود دارد که بر هزینه تجهیزات انتخابی شما تأثیر می گذارد. عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بر قیمت گذاری دستگاه های بسته بندی مختلف تاثیر گذار است:

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه بسته بندی صنایع غذایی

عوامل و موارد زیر بر قیمت گذاری ماشین آلات بسته بندی تاثیر گذار هستند و باید آن ها را بدانید:

قیمت گذاری دستگاه های بسته بندی

نحوه عملکرد

یک دستگاه بسته بندی مواد غذایی می تواند بین 10 میلیون تا 1 میلیارد و بیشتر هزینه داشته باشد. عملکرد هر دستگاه تأثیر زیادی بر هزینه تجهیزات دارد. قیمت دستگاه شما بر اساس قابلیت‌های تجهیزات، با در نظر گرفتن مواردی مانند سرعت، حجم ساعتی بسته‌های تولیدی و دستی یا خودکار بودن دستگاه تعیین می‌شود. بر فرض مثال؛ دستگاه بسته بندی خرما دارای مدل های مختلفی است. در یکی از دستگاه ها بسته بندی به صورت وزنی و توزین دار صورت می گیرد و در دیگری به صورت حجمی توسط دستگاه کیسه پرکن و هرکدام از آن ها کارایی خاص خود و قیمت خاص خود را دارند.

اجزای مکانیکی و قطعات دستگاه بسته بندی

مدل های دستی دارای قطعات متحرک کمتر، موتورهای داخلی کنترل شده توسط کامپیوتر و سایر اجزای پیچیده تر خواهند بود. به این ترتیب، مدل‌های خودکاری که می‌توانند به‌طور خودکار از طریق کنترل پنل برنامه‌ریزی و اجرا شوند، قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دستی موجود خواهند داشت. در یکی از مدل دستگاه ها ممکن است از مانیتور لمسی و حرفه ای پاناسونیک یا سامسونگ استفاده شده باشد و در مدل های دیگر ممکن است با یک دکمه معمولی و این عوامل می تواند بر روی قیمت دستگاه بسته بندی ها تاثیر بگذارند.

قابلیت های دستگاه

بسته به مدلی که انتخاب می کنید و توانایی های دستگاه، باید هزینه مواد خود را در نظر بگیرید. ماشین‌های سطح ورودی در مقایسه با ماشین‌های خودکار سطح بالا حجم کمتری بسته‌بندی می‌کنند و روزانه از مواد کمتری استفاده می‌کنند. در حالی که یک مدل خودکار سطح بالا هزینه اولیه بسیار بیشتری دارد، استفاده از مقادیر بالاتر مواد به شما کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهید زیرا به طور کلی برای سفارشات مواد برای حجم بیشتری از محصول خریداری شده تخفیف دریافت خواهید کرد. از این نظر، هزینه کل مالکیت شما در طول زمان برای مدل‌های گران‌قیمت‌تر کمتر خواهد بود.

نیروی کار

در حالی که ممکن است بتوانید هزینه کمتری برای یک دستگاه دستی یا دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک سطح معمولی بپردازید، همچنین باید برای کار روزانه دستگاه به اپراتور انسانی پول پرداخت کنید. بسته به حجم محصولاتی که به طور مرتب بسته بندی می کنید، خرید یک مدل دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک گران تر و کارکردن بدون ساعت کار مورد نیاز ممکن است در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود.

در کل برای خرید دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی ابتدا نیاز های خود را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه ها را خریداری نمائید. اگر یک دستگاه بسته بندی تک توزین می تواند نیاز شما را برآورده سازد و در کسب و کار شما تداخلی ایجاد نمی کند بهتر است بجای خرید مدل های 2 توزین و 4 توزین اقدام به خرید مدل 1 توزین آن کنید. اما اگر حجم تولیدات بالا است و به بسته بندی دائمی و سرعتی تر نیاز دارید می توانید مدل های 10 و 4 توزین را خریداری نمائید.

در هر صورت مجموعه صنعتی زاگرس ماشین در خدمت شماست.

می توانید با شماره 09123634345 تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *