دستگاه های بسته بندی خرما

دستگاه های بسته بندی خرما متنوع است و خرما با توجه به ویتامین بالای غذایی که دارد باید برای فروش و رسیدن به دست مشتری اول به درستی بسته بندی شود.

بسته بندی خرما سلفونی

بسته بندی خرما سلفونی

بسته بندی خرما به صورت کارتن

بسته بندی خرما به صورت کارتن

بسته بندی خرما به صورت فویل سیل

بسته بندی خرما به صورت فویل سیل

بسته بندی خرما به صورت قوطی

بسته بندی خرما به صورت قوطی

بسته بندی خرما تک عددی – پیلوپک

بسته بندی خرما تک عددی – پیلوپک

بسته بندی خرما بصورت قوطی

بسته بندی خرما بصورت قوطی

بسته بندی خرما – شیرینگ

بسته بندی خرما – شیرینگ

بسته بندی خرما بصورت وکیوم

بسته بندی خرما به صورت وکیوم

دستگاه بسته بندی خرما صنعتی کارخانه

انواع دستگاه بسته بندی خرما

برای بسته بندی خرما در منزل و کارخانه چه به صورت صنعتی و چه به صورت خانگی هر کدام دارای انواع و اقسام تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه بسته بندی خرما می باشد.

  • دستگاه بسته بندی خرما تک نفره،
  • دستگاه شیرینگ پک خرما،
  • دستگاه بسته بندی خرما در منزل،
  • دستگاه بسته بندی خرما تک عددی،
  • دستگاه بسته بندی خرما صادراتی،
  • دستگاه بسته بندی خرما در کارتن.
  • دستگاه بسته بندی خرمای مضافتی،
  • دستگاه بسته بندی خرما وکیوم،
  • دستگاه بسته بندی خرما دانه ای.

دستگاه بسته بندی خرما در منزل

اگر قصد بسته بندی خرما در منزل را دارید میتوانید در این راستا ما را همراه خود بدانید .زاگرس ماشین کرج با بیش از یک دهه تجربه و فعالیت صادقه در جهت ساخت دستگاه بسته بندی این افتخار را داشته است تا در جهت بسته‌بندی با هر نوع سلیقه‌ای مانند بسته‌بندی در قوطی ، سلفون ، فویل‌سیل و کارتن و هر نوعی از بسته‌بندی که مدنظر شماست با شما همراهی داشته باشد و برای پیشبرد اهداف شما تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

دستگاه بسته بندی خرما تک نفره

دستگاه‌های بسته‌بندی خرما تک‌نفره نیز میتواند برای رستوران‌ها و هتل‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد این نوع از بسته‌بندی بسیار بهداشتی است و میتوانید برای صادرات نیز از این روش استفاده نمایید.

شما هنگامی که قصد فروش محصول تولیدی خرما دارید باید برای کسب اعتبار و شناسایی محصول خود به بازار اقدام به بسته‌بندی این محصول به روش‌های موجود نمایید تا قادر باشید لوگو و برند خود را بر روی محصولتان درج کنید و اعتبار کسب نمایید با این کار پس از مدتی امکان افزایش اعتبار محصول شما و شناسایی کیفیت محصول به مشتری و ثابت شدن حسن عمل شما باعث میشود تا مشتریان به دنبال محصول شما بگردند و مشتری دائم شما شوند.

این درحالی است که اگر خرما و محصول تولیدی خود را بدون بسته‌بندی و بدون نام‌تجاری وارد بازار کنید زحمات شما به حدر خواهد رفت در حالی که با خرید یک دستگاه برای انواع بسته بندی خرما میتوانید اعبار کسب نمایید.

انواع روش ها برای بسته بندی خرما

روش‌های گوناگونی و مدل‌های متنوعی هستند که شما میتوانید به آن روش اقدام به بسته‌بندی خرما کنید.

  • بسته‌بندی خرما به روش سلفونی.
  • بسته‌بندی خرما به روش قوطی.
  • بسته بندی خرما به روش فویل سیل.
  • بسته‌بندی خرما به روش تک عددی.
  • بسته بندی خرما به روش شیرینگ.
  • بسته‌بندی خرما به روش وکیوم.

روش‌ها و مدل‌هایی هستند که شما میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به بسته‌بندی این محصول کنید.

برای خرید انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی م یتوانید با شماره 09123634345 تماس بگیرید.

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

از دیگر روش‌های بسته‌بندی که می‌توان استفاده کرد، بسته‌های کاردستی، کیسه‌های ایستاده و سایر بسته‌های لمینت شده صدف پک است. البته استفاده از این بسته ها بیشتر برای خرمای خشک مناسب است زیرا خرمای تازه حالت روغنی و چسبناکی به آن دارد و به کناره های بسته می چسبد.

امروزه در بازارهای جهانی مشاهده شده است که علاوه بر کیفیت و طعم محصولات، بسته بندی و سایر موارد مربوط به ظاهر برای مشتریان بسیار حائز اهمیت بوده و تمایل بیشتری به خرید محصولات برندی دارند که از ظرافت بیشتری استفاده می کند. و بسته بندی شیک همانطور که گفته شد برای فروش و صادرات مواد غذایی مانند خرما باید از ظروف بسته بندی مناسب استفاده کرد تا ارزش افزوده محصول افزایش یابد. به بهترین بسته بندی خرما دسترسی داشته باشید.

خط تولید فرنچ فرایز سیب زمینی نیمه آماده

خط تولید فرنچ فرایز

خط تولید سیب زمینی سرخ کرده منجمد , خط تولید سیب زمینی نیمه آماده در مقیاس کوچک و بزرگ توسط مرکز آریان زاگرس با بهترین شکل انجام می شود. راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز (French Fries) با بهترین دستگاهها و پیشرفته ترین مدل های تجهیزات از 0 تا 100 را برای شما با قیمت […]

دستگاه بسته بندی پودر قهوه | قیمت دستگاه ساشه قهوه

دستگاه بسته بندی پودر قهوه | قیمت دستگاه ساشه قهوه

دستگاه بسته بندی پودر قهوه در کیسه پلاستیکی، اتوماتیک، توزین دار و مجهز به سیستم PLC به طور گسترده برای محصولات پودری بسته بندی اتوماتیک در مواد غذایی، دارویی و محصولات شیمیایی استفاده می شود، به عنوان مثال افزودنی های مواد غذایی، پودر شیر، پودر دانه، پودر قهوه، پودر چای، نوشیدنی فوری، آرد، پودر دارویی […]

خرید و قیمت دستگاه سرخ کن سیب زمینی بلژیکی

قیمت دستگاه سرخ کن سیب زمینی بلژیکی

دستگاه سرخ کن سیب زمینی بلژیکی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین تجهیزات صنعتی رستوران ها  تجهیزات آشپزخانه صنعتی، خط تولید چیپس ، فست فود ها و هتل ها می باشد. سیب زمینی سرخ شده بلژیکی یک غذای معروف و پرطرفدار در ایران و کل جهان می باشد و از این رو دستگاه سرخ […]